Storyline 3 – Nie można uzyskać dostępu do treści w aplikacji Articulate Mobile

Ten błąd może pojawić się podczas otwierania kursu stworzonego z poziomu storyline w aplikacji Articulate Mobile Player:

 

Cytat przykładowego błędu „Nie można uzyskać dostępu do treści: Articulate Mobile Player nie może uzyskać dostępu do tej treści”.

 

Oto kilka przyczyn i rozwiązań tego błędu.

 

  1. Nie masz dostępu do kursu Articulate Online

 

Jeśli kurs jest prowadzony w Articulate Online, upewnij się, że nadal masz uprawnienia do jego obejrzenia. Skontaktuj się z administratorem Articulate Online w celu uzyskania wsparcia online.

 

  1. Serwer WWW wymaga zalogowania

 

Jeśli kurs znajduje się na serwerze internetowym, który wymaga zalogowania, nie będzie można go wyświetlić w aplikacji Articulate Mobile Player. Zamiast tego musisz wyświetlić wersję HTML5 kursu w Safari lub Chrome.

 

  1. LMS wymaga zalogowania

 

Jeśli kurs jest w systemie zarządzania(LMS), prawdopodobnie wymaga on zalogowania się. W takim przypadku kurs musi zostać opublikowany jako wyjście API Tin Can (xAPI), aby działał w aplikacji Articulate Mobile Player. Nie będzie działać w aplikacji mobilnej, jeśli został opublikowany jako wyjście SCORM lub AICC.

 

Niezależnie od opublikowanego formatu możesz zawsze wyświetlić wersję HTML5 kursu w Safari lub Chrome.

 

  1. LMS nie obsługuje autoryzacji treści prywatnych

 

Jeśli kurs jest w LMS, może nie działać w aplikacji Articulate Mobile Player, nawet jeśli został opublikowany jako wynik API Tin Can (xAPI), jak opisano powyżej. W takim przypadku oznacza to, że LMS nie obsługuje autoryzacji treści prywatnych.

 

Autor kursu może naprawić błąd, przenosząc opublikowane wyniki na serwer oddzielny od LMS. Zobacz szczegółowe artykuły: Storyline 360, Storyline 3, Storyline 2, Storyline 1.

 

Jeśli autor nie może od razu naprawić błędu, nadal możesz wyświetlić wersję HTML5 kursu w Safari lub Chrome.

 

Artykuł opracowała firma Teach24 – szkolenia z storyline 3.